Počet záznamů: 1  

Marketing v pojišťovnictví

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Zuzaňák, Aleš - Autor
    2., přeprac. vyd. - Praha : Linde, 2006 - 87 s. ; 21 cm
    ISBN 80-7201-627-X (brož.)
    Praktické ekonomické příručky
     pojišťovnictví  marketing
     příručky
    SignaturaC 324.710
    Umístění 368 - Pojišťovnictví
    Marketing v pojišťovnictví
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 324.710   

    Údaje o názvuMarketing v pojišťovnictví / Aleš Zuzaňák
    Záhlaví-jméno Zuzaňák, Aleš (Autor)
    Údaje o vydání2., přeprac. vyd.
    Vyd.údajePraha : Linde, 2006
    Fyz.popis87 s. ; 21 cm
    ISBN80-7201-627-X (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001692921
    Edice Praktické ekonomické příručky
    PoznámkyTerminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla pojišťovnictví * marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt368 - Pojišťovnictví
    MDT 368 , 658.8 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru368 - Pojišťovnictví
    Druh dok.KNIHY
    Marketing v pojišťovnictví
    Kniha je určena všem, kteří se chtějí seznámit s marketingem v pojišťovnictví. Je vhodná pro začínajícící pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru, studenty, jako doplňková literatura. Kniha je rozdělena do dvou částí. První je věnována obecnému úvodu do marketingu, druhá se zabývá základy marketingu a pojišťovnictví, na závěr je doplněna o dva příklady z praxe. Obsahuje také přílohu s výkladovým slovníčkem základních pojmů v pojišťovnictví včetně anglické terminologie. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.