Počet záznamů: 1
Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
Veber, Jaromír, 1953- - Autor
2., aktualiz. vyd. - Praha : Grada, 2007 - 201 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-1782-1 (brož.)
Management Manažer
management jakosti ochrana spotřebitele
učebniceSignatura C 325.012 Umístění 005.6 - Management jakosti. Týmová práce Údaje o názvu Řízení jakosti a ochrana spotřebitele / Jaromír Veber a kolektiv Záhlaví-jméno Veber, Jaromír, 1953- (Autor) Údaje o vydání 2., aktualiz. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2007 Fyz.popis 201 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-1782-1 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001699623 Edice Management (Grada) Manažer Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla management jakosti - Česko * ochrana spotřebitele - Česko Forma, žánr učebnice Konspekt 005 - Management. Řízení 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 005.6 , 366.5 , (437.3) , (075) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 005.6 - Management jakosti. Týmová práce Druh dok. KNIHY Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1