Počet záznamů: 1
Základy marketingu pro střední odborné školy
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Autor
2. vyd. - Praha : Fortuna, 2003 - 164 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-7168-668-9
Vydrová, Jaruše - Autor Strnad, Pavel, - Autor
marketing
učebnice středních školSignatura C 327.275 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Základy marketingu pro střední odborné školy / Jitka Vysekalová, Pavel Strnad, Jaruše Vydrová Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Údaje o vydání 2. vyd. Vyd.údaje Praha : Fortuna, 2003 Fyz.popis 164 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7168-668-9 Číslo nár. bibl. cnb000738138 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Vydrová, Jaruše (Autor)
Strnad, Pavel, 1938-2014 (Autor)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice středních škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT (075.3) , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Středoškolská učebnice obsahuje základní poznatky z oboru marketingu. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRNačítání…
Počet záznamů: 1