Počet záznamů: 1
Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení
Podstatová, Renata - Autor
Vyd. 1. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 143 s. : il.
ISBN 978-80-247-1997-9
Zdraví & životní styl
Sovová, Eliška, - Autor Řehořová, Jarmila, - Autor
zdravotní péče zdravotnická zařízení lékař a pacient interpersonální komunikace práva pacientů
příručkySignatura C 328.218 Umístění 614 - Zdravotnictví. Lékařské organizace. Lékařská a ošetřovatelská etika Údaje o názvu Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení : 100+1 odpovědí a otázek pro pacienty : jak si vybrat nemocnici : práva a povinnosti pacientů : podávání léků, příprava na operaci / Renata Podstatová, Eliška Sovová, Jarmila Řehořová a kolektiv Záhlaví-jméno Podstatová, Renata (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2007 Fyz.popis 143 s. : il. ISBN 978-80-247-1997-9 Číslo nár. bibl. cnb001757071 Edice Zdraví & životní styl Poznámky Seznam zkratek Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Sovová, Eliška, 1960- (Autor)
Řehořová, Jarmila, 1965- (Autor)
Předmět.hesla zdravotní péče - Česko * zdravotnická zařízení - Česko * lékař a pacient * interpersonální komunikace * práva pacientů - Česko Forma, žánr příručky Konspekt 614 - Veřejné zdraví a hygiena MDT 614.253.83 , 316.772.4 , 614.253 , 614.2:725.5 , (437.3) , 614.2 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 614 - Zdravotnictví. Lékařské organizace. Lékařská a ošetřovatelská etika Druh dok. KNIHY Kvalita zdravotnických služeb je v poslední době velice žhavým a přetřásaným tématem. Proto vznikla kniha Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení, která přehledně zpracovává všechna témata, týkající se kvalitní péče ve zdravotnickém zařízení. Základem každého dobrého vztahu mezi lidmi je správná komunikace. Mnoho neshod a nedorozumění ve zdravotnictví vzniká právě z nedostatečné komunikace a z nesprávného dojmu pacienta, že zdravotnický personál je neomylný a dokonalý. Kniha má proto pacienta upozornit na to, že komunikace je dialog, který vedou dva partneři - zdravotnický personál a pacient. Má především ukázat, jak lze provádět kvalitní zdravotnickou péči za účasti dobře informovaného pacienta. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1