Počet záznamů: 1  

Marktforschung in deutscher Sprache

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bártová, Hilda - Autor
    3. přeprac. vyd. - Praha : Oeconomica, 2007 - 194 s.
    ISBN 978-80-245-1244-0 (brož.)
      Bárta, Vladimír, - Autor
     marketingový výzkum  němčina  odborné texty
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 32.353
    Umístění
    Marktforschung in deutscher Sprache
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 32.353   

    Údaje o názvuMarktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Bladimír Bárta
    Záhlaví-jméno Bártová, Hilda (Autor)
    Údaje o vydání3. přeprac. vyd.
    Vyd.údajePraha : Oeconomica, 2007
    Fyz.popis194 s.
    ISBN978-80-245-1244-0 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001762252
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Bárta, Vladimír, 1933- (Autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla marketingový výzkum * němčina * odborné texty
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 81'42'373.46 , 811.112.2 , 658.8:005.52 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.němčina
    Druh dok.KNIHY
    Marktforschung in deutscher Sprache
    Učebnice německého jazyka určená pro inženýrské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.