Počet záznamů: 1  

Mezinárodní marketingový management

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Berndt, Ralph, 1947- - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2007 - viii, 360 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-1641-8 (brož.)
    Business books Praxe manažera
      Fantapié Altobelli, Claudia - Autor   Sander, Matthias - Autor
     marketingový management  mezinárodní marketing
     příručky
    SignaturaC 330.482
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Mezinárodní marketingový management
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 330.482   

    Údaje o názvuMezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [překlad Ludmila Fatěnová]
    Záhlaví-jméno Berndt, Ralph, 1947- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2007
    Fyz.popisviii, 360 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-1641-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001757304
    Edice Business books (Computer Press)
    Praxe manažera (Computer Press)
    PoznámkyPřeloženo z němčiny. Obsahuje rejstřík
    OriginálInternationales Marketing-Management
    Dal.odpovědnost Fantapié Altobelli, Claudia (Autor)
    Sander, Matthias (Autor)
    Předmět.hesla marketingový management * mezinárodní marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005 , 658.8:339.564 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Mezinárodní marketingový management
    Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového managementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena pro: marketingové manažery, studenty, řídící pracovníky obecně. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.