Počet záznamů: 1  

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kumar, Nirmalya - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2008 - 236 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-2439-3 (váz.)
    Expert
      Kotler, Philip, - Autor úvodu atd.
     marketing  strategický management
     příručky
    SignaturaC 330.943
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 13.09.2024)C 330.943   

    Údaje o názvuMarketing jako strategie vedoucí k úspěchu / Nirmalya Kumar ; [autor předmluvy] Philip Kotler ; [překlad Tomáš Juppa]
    Záhlaví-jméno Kumar, Nirmalya (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2008
    Fyz.popis236 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-2439-3 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001800854
    Edice Expert (Grada)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    OriginálMarketing as strategy
    Dal.odpovědnost Kotler, Philip, 1931- (Autor úvodu atd.)
    Předmět.hesla marketing * strategický management
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , 339.138 , 005.21 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
    Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, že je potřeba nově se zaměřit na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.