Počet záznamů: 1  

Možnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Opatřilová, Dagmar, 1962- - Autor
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2008 - 180 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-4575-0 (brož.)
      Zámečníková, Dana, - Autor
     osoby se zdravotním postižením  motorické poruchy  motorika člověka  soběstačnost  speciální pedagogika  ergoterapie
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 32.645
    Umístění
    Možnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 32.645   

    Údaje o názvuMožnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením / Dagmar Opatřilová, Dana Zámečníková
    Záhlaví-jméno Opatřilová, Dagmar, 1962- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2008
    Fyz.popis180 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-4575-0 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001808128
    PoznámkyNad názvem: Masarykova universita, Pedagogická fakulta, katedra speciální pedagogiky
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Zámečníková, Dana, 1976- (Autor)
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Katedra speciální pedagogiky (Jiná role)
    Předmět.hesla osoby se zdravotním postižením * motorické poruchy * motorika člověka * soběstačnost * speciální pedagogika * ergoterapie
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT (075.8) , 316.344.6-056.26/.3 , 616.7-026.27 , 616.8-009.1/.3 , 612.74/. 6 , 364.2-021.464 , 376 , 615.851.3 , (07)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Možnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením
    Studijní text se zabývá možnostmi podpory u jedinců s hybným postižením. Skripta jsou členěna do čtyř základních okruhů, kde čtenář najde metodické postupy a praktické rady z pohledu speciálně pedagogické intervence vzhledem k cílové skupině. Každý okruh má definovaný cíl, jsou uvedena klíčová slova, hlavní stať textu, příklady a otázky k opakování, otázky vedoucí k diskusi, popřípadě k samostatné práci. Autorky se zabývaly možnou podporou v oblasti hrubé motoriky, jemné motoriky, využití podpory v rámci ergoterapie a soběstačnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.