Počet záznamů: 1
Johnová, Radka, 1958- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2008 - 284 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-2724-0 (brož.)
Manažer Marketing
art marketing marketing
učebnice vysokých školSignatura C 332.059 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová Část názvu Art marketing v praxi Záhlaví-jméno Johnová, Radka, 1958- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2008 Fyz.popis 284 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2724-0 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001813891 Edice Manažer Marketing (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla art marketing * marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 7.01/.09 - Umění 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 , 7.074/.075 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1