Počet záznamů: 1
Jakubíková, Dagmar, 1948- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2008 - 269 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-247-2690-8 (váz.)
Expert
strategický marketing
příručkySignatura C 332.259 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Strategický marketing : [strategie a trendy] / Dagmar Jakubíková Záhlaví-jméno Jakubíková, Dagmar, 1948- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2008 Fyz.popis 269 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-2690-8 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001818741 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Předmět.hesla strategický marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT (035) , 658.8:005.21 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1