Počet záznamů: 1  

Filmové teorie 1945-1990

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Casetti, Francesco, 1947- - Autor
    1. vyd. - V Praze : Akademie múzických umění, 2008 - 406 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7331-143-8 (brož.)
      Giordanová, Helena, - Nakladatel, vydavatel
     filmová teorie
     přehledy  monografie
    SignaturaC 334.654
    Umístění 791 - Film. Filmové umění
    Filmové teorie 1945-1990
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 334.654   

    Údaje o názvuFilmové teorie 1945-1990 / Francesco Casetti ; [z italského originálu ... přeložila Helena Giordanová]
    Záhlaví-jméno Casetti, Francesco, 1947- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeV Praze : Akademie múzických umění, 2008
    Fyz.popis406 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-7331-143-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001856860
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Částečný obsahTeorie, post-teorie, neo-teorie: proměny diskurzů, proměny předmětů / z anglického vydání ... přeložil Jan Hanzlík
    OriginálTeorie del cinema 1945-1990
    Theory, post-theory, neo-theories: changes in discourses, changes in objects
    Dal.odpovědnost Giordanová, Helena, 1950- (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla filmová teorie - 20. století
    Forma, žánr přehledy * monografie
    Konspekt791 - Film. Cirkus. Lidová zábava
    MDT 791.32.01 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru791 - Film. Filmové umění
    Druh dok.KNIHY
    Filmové teorie 1945-1990
    Jak se kinematografie stala akceptovatelným předmětem zájmu seriózního intelektuálního bádání, vstoupilo po druhé světové válce uvažování o filmu do nové éry. Mnoho způsobů, v jejichž rámci byl film v posledních padesáti letech promýšlen, studován a diskutován, je tématem tohoto vyčerpávajícího přehledu filmových teorií, jež se v Evropě a Spojených státech vynořily po roce 1945. Francesco Casetti svou práci rozčlenil podle klíčových proudů, jež formovaly podobu filmových studií. V první části své knihy se věnuje padesátým letům a pokusům definovat „esenci“ filmu. Poté rozebírá „oborový“ přístup k filmu, jenž se rozvinul především v šedesátých a sedmdesátých letech – přístup, jenž využívá poznatků a metod psychologie, sociologie, sémiotiky a psychoanalýzy. ... Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.