Počet záznamů: 1
Inclusion of children with physical disabilities in physical education, recreation and sport
Kudláček, Martin, 1974- - Autor
1st ed. - Olomouc : Palacký University in Olomouc, 2008 - 157 s. : il. ; 26 cm
ISBN 978-80-244-2156-8 (brož.)
Monografie
Podpora integrace dětí s tělesným postižením ve školní tělesné výchově (projekt)
vzdělávací projekty tělesně postižené děti sociální integrace tělesná výchova integrovaná výchova a vzdělávání speciální pedagogika
studieSignatura C 335.217 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Inclusion of children with physical disabilities in physical education, recreation and sport / Martin Kudláček Záhlaví-jméno Kudláček, Martin, 1974- (Autor) Údaje o vydání 1st ed. Vyd.údaje Olomouc : Palacký University in Olomouc, 2008 Fyz.popis 157 s. : il. ; 26 cm ISBN 978-80-244-2156-8 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001931379 Edice/vedl.záhl. Univerzita Palackého. Monografie Poznámky Nad názvem: Palacký University, Olomouc, Faculty of Physical Culture Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Jazyková pozn. Část. český text Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Fakulta tělesné kultury (Jiná role)
Předmět.hesla Podpora integrace dětí s tělesným postižením ve školní tělesné výchově (projekt) * vzdělávací projekty - Česko * tělesně postižené děti * sociální integrace * tělesná výchova * integrovaná výchova a vzdělávání * speciální pedagogika Forma, žánr studie Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 37.014.542 , 316.344.6-056.26/.29-053.2 , 364-786 , 796.012.6:37.016 , 37.043.2 , 376 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina ; čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY Hlavním cílem práce bylo specifikovat fenomény, které přispívají k úspěšné integraci žáků s tělesným postižením v TV a ke změnám postojů učitelů a žáků k integraci. Podmínky pro integraci v TV a připravenost škol, učitelů i speciálně pedagogických center je velmi malá. V rámci našeho průzkumu se nám nepodařilo nalézt ani jediný případ systémové podpory integrace v TV. Učitelé, kteří nezavrhli myšlenku integrace v TV již na samotném počátku, si tedy museli většinou poradit sami. Žáci, obzvláště ti s těžším postižením, byli často osvobozováni z hodin TV a mnozí z nich neměli reálnou příležitost sportovního (pohybového) vyžití ani ve volném čase. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1