Počet záznamů: 1
Z teorie pedagogiky a psychologie zrakově postižených
1. vyd. - Praha : Univerzita Karlova, 1968 - 124, [1] s. ; 8°
Československá defektologie ; Tyflopedie
osoby se zrakovým postižením speciální pedagogika tyflopedie psychologie
sborníkySignatura C 335.970 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Z teorie pedagogiky a psychologie zrakově postižených Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Univerzita Karlova, 1968 (Brno : Tisk 2) Fyz.popis 124, [1] s. ; 8° Číslo nár. bibl. cnb000423980 Edice Československá defektologie Poznámky Německý a ruský souhrny a obsah Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla osoby se zrakovým postižením * speciální pedagogika * tyflopedie * psychologie Forma, žánr sborníky Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 316.344.6-056.262 , 376 , 376.1-056.262 , 159.9 , (081) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY Obsah: J. Jesenský: Vývoj a perspektivy československé tyflopedie; A. Rýmlová: Vnímání tvarů tupozrakými a šilhavými žáky; V. Kratochvílová: Vliv barev na zapamatování geometrickych tvarů; K. Skala, Z. Matějček: Parciálnost acelistvost zrakového vnímání se zřetelem k dětem předškolního věku; J. Jesenský: Resocializace později osleplých jako pedagogický problém; M. Vosoba: Některé nové tendence ve výuce žáků s vadami zraku v učňovské škole; H.Vágnerová: K problematice čtení slabozrakých žáků; J. Jesenský: K charakteru grafiky jako prostředku vzdělávání nevidomých. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRNačítání…
Počet záznamů: 1