Počet záznamů: 1  

Krizové řízení podniku

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Zuzák, Roman, 1947- - Autor
    2., aktualiz. a rozš. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2009 - 253 s. : il., formuláře ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-3156-8 (váz.)
    Expert
      Fejfarová, Martina, - Autor
     krizový management
     příručky
    SignaturaC 336.342
    Umístění 005.9 - Administrativa. Spisová služba. Finanční management
    Krizové řízení podniku
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 336.342   

    Údaje o názvuKrizové řízení podniku / Roman Zuzák, Martina Königová
    Záhlaví-jméno Zuzák, Roman, 1947- (Autor)
    Údaje o vydání2., aktualiz. a rozš. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2009
    Fyz.popis253 s. : il., formuláře ; 25 cm
    ISBN978-80-247-3156-8 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001991437
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglický souhrn
    Dal.odpovědnost Fejfarová, Martina, 1979- (Autor)
    Předmět.hesla krizový management
    Forma, žánr příručky
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005.931 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru005.9 - Administrativa. Spisová služba. Finanční management
    Druh dok.KNIHY
    Krizové řízení podniku
    Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v podniku nastane. Krizová situace přitom může vzniknout například kvůli neschopnosti podniku dostát svých závazků, v důsledku havárie, ekologické katastrofy nebo skandálu. Odhaduje se, že kolem 90 % podnikových krizí způsobuje management podniku svým rozhodováním nebo nepřipraveností na vznik krize. Kniha je zaměřena především na permanentní podnikové aktivity, jejichž cílem je eliminování možnosti vzniku krize, a pokud krize v podniku vznikne, tak aby byla identifikována ještě ve fázi, kdy nejsou krizí oslabeny podnikové zdroje, čímž se zvyšuje úspěšnost vyvedení podniku z krize. Dozvíte se možné postupy pro vytváření systémů včasného varování, krizových scénářů a plánů či pro krizovou komunikaci. Kniha je určena především manažerům a podnikatelům, a také studentům ekonomických fakult vysokých škol. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.