Počet záznamů: 1  

Homo spotřebitel

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bárta, Vladimír, 1933- - Autor
    Vyd. 1. - V Praze : Oeconomica, 2009 - 206 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-245-1558-8 (brož.)
      Bártová, Hilda - Autor
     spotřebitelé  spotřebitelské chování
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 33.096
    Umístění
    Homo spotřebitel
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 33.096   

    Údaje o názvuHomo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová
    Záhlaví-jméno Bárta, Vladimír, 1933- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeV Praze : Oeconomica, 2009
    Fyz.popis206 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-245-1558-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001994979
    PoznámkyNad názvem: Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Poznámky k uživatelskému určeníDoporučeno pro inženýrské studium na VŠE v Praze
    Dal.odpovědnost Bártová, Hilda (Autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů (Jiná role)
    Vysoká škola ekonomická v Praze (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla spotřebitelé * spotřebitelské chování
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 366-05 , 366.1 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Homo spotřebitel
    Charakteristika chování spotřebitele ve třech rovinách: makroekonomické, domácnosti a individua. V rovině makroekonomické vazby na základní makroekonomické veličiny a spotřební specifika: trendy, koridory, Englovy křivky, megatrendy, spotřební vlny. V rovině domácností sociální příslušnost, skladba příjmů, vliv počtu členů domácnosti, lifecyklus. V rovině chování individua principy kvantitativního výzkumu a jevy se kterými se setkáváme při kvalitativním výzkumu (aktivizační a motivační procesy, semiotika, normalita, dobrý obraz, kulturní atributy, image včetně technik jejich výzkumu). Speciální pasáž je věnována vnímání ceny, principům segmentace, vybraným modelům spotřebitelova rozhodování a základním přístupům k predikci tohoto chování. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.