Počet záznamů: 1
Málková, Gabriela, 1977- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Portál, 2009 - 116 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-7367-585-1 (brož.)
Feuerstein, Reuven, 1921-2014
učení pedagogická psychologie učitel a žák pedagogická diagnostika vyučovací metody základní školy
příručkySignatura C 337.242 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Zprostředkované učení : jak učit žáky myslet a učit se / Gabriela Málková Záhlaví-jméno Málková, Gabriela, 1977- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Portál, 2009 Fyz.popis 116 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7367-585-1 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001964621 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla Feuerstein, Reuven, 1921-2014 * učení * pedagogická psychologie * učitel a žák * pedagogická diagnostika * vyučovací metody * základní školy Forma, žánr příručky Konspekt 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání MDT (035) , 159.953.5 , 37.015.3 , 37.064.2 , 37.013.77 , 37.091.3 , 373.3 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ovlivnilo vývoj psychologické diagnostiky, teorií učení a teorií výuky myšlení v 2. polovině 20. století. Autorka nabízí českému čtenáři konkrétní možnosti uplatnění Feuersteinova Programu zprostředkovaného obohacování, s nímž lze pracovat už s dětmi od 2. ročníku ZŠ, s žáky s výukovými obtížemi i těmi nadanými. Program se zaměřuje na rozvoj a případnou přestavbu stávající struktury poznávacích funkcí a na budování efektivních učebních strategií a návyků. Publikace je určena učitelům, psychologům a speciálním pedagogům i studentům pedagogických a psychologických oborů, kulturní antropologie a jiných humanitních věd. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1