Počet záznamů: 1  

Mediální právo

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2009 - 248 s.
    ISBN 978-80-210-4884-3 (brož.)
    Edice učebnic MU ;
      Kroupa, Jiří, - Autor
     mediální právo  masová komunikace  svoboda projevu  tiskové právo  elektronická média
     studie
    SignaturaC 337.410
    Umístění 34 - Právo. Soudnictví
    Mediální právo
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 337.410   

    Údaje o názvuMediální právo / Jiří Kroupa ... [et al.]
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2009
    Fyz.popis248 s.
    ISBN978-80-210-4884-3 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002030054
    Edice/vedl.záhl. Masarykova univerzita. Právnická fakulta. Učebnice č. 426
    PoznámkyNad názvem: Masarykova univerzita, Právnická fakulta
    Dal.odpovědnost Kroupa, Jiří, 1943- (Autor)
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Právnická fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla mediální právo * masová komunikace * svoboda projevu * tiskové právo * elektronická média
    Forma, žánr studie
    Konspekt34 - Právo
    MDT 316.772.4 , 342.727 , 34:070 , (048.8) , 316.774:004.087 , 34:316.774
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru34 - Právo. Soudnictví
    Druh dok.KNIHY
    Mediální právo
    Publikace se věnuje teoretickým otázkám vymezení masových médií a jejich funkcím, poté systémovým otázkám (mediální právo v systému práva) a konečně i pozitivně právní úpravě vycházející z ústavněprávních a lidsko právních základů mediálního práva. V tomto směru věnuje pozornost tiskovému právu a elektronickým médiím včetně problematiky jejich regulačních orgánů. Dále je předmětem pozornosti autorů reklama v médiích, média v politické a volební kampani, práva a povinnosti novinářů a ochrana osobnosti v mediálním právu. Autoři jsou proto přesvědčeni, že učební pomůcka může být užitečnou i pro právníky (obsahuje i nejnovější českou a evropskou judikaturu), pracovníky reklamy a politického marketingu a v neposlední řadě i pro pracovníky masových médií. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.