Počet záznamů: 1  

Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Němec, Jiří, 1970- - Autor
    1. vyd. - Brno : Paido: Masarykova univerzita, 2009 - 381 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7315-191-1 (Paido : brož.), ISBN 978-80-210-5033-4 (Masarykova univerzita : brož.)
      Vojtová, Věra, - Autor
     etopedie  sociální inkluze  integrovaná výchova a vzdělávání
     monografie
    SignaturaC 337.709
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 337.709   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 337.709 v1   

    Title statementVzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním = Education of socially disadvantged pupils / Jiří Němec, Věra Vojtová et al.
    Par.titleEducation of socially disadvantged pupils
    Main entry-name Němec, Jiří, 1970- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Paido: Masarykova univerzita, 2009
    Phys.des.381 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7315-191-1 (Paido : brož.)
    978-80-210-5033-4 (Masarykova univerzita : brož.)
    National bibl. num.cnb002029166
    Note"Monografie byla vydána v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání"--Rub tit. s.. 320 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a rejstřík
    Language noteČást. souběžný anglický text, anglická resumé
    Another responsib. Vojtová, Věra, 1956- (Author)
    Subj. Headings etopedie * sociální inkluze * integrovaná výchova a vzdělávání
    Form, Genre monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.043.2 , 316.4.063.3 , 376.1-056.49 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština ; angličtina
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
    Předkládaná monografie Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním je koncipována do šesti tematických okruhů, odpovídajících specifickým atributům edukace žáků se sociálním znevýhodněním, od širších systémových souvislostí přes strategie výuky a učení žáků se sociálním znevýhodněním až ke specifikům prevence a intervence ve školách a školských zařízeních. Jednotlivé kapitoly monografie spojuje inkluzivní přístup autorů, orientace jejich výzkumů na dovednosti a kompetence žáků/dětí a mladých dospělých se sociálním znevýhodněním a na jejich využití pro úspěšnou socializaci a kvalitu života těchto dětí v dospělosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.