Počet záznamů: 1
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2011 - 356 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, faksim. ; 25 cm
ISBN 978-80-247-3528-3 (váz.)
Expert
spotřebitelské chování spotřebitelské chování neuromarketing
monografieSignatura C 342.135 Umístění 366 - Ochrana spotřebitele Údaje o názvu Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" / Jitka Vysekalová a kolektiv Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2011 Fyz.popis 356 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, faksim. ; 25 cm ISBN 978-80-247-3528-3 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb002166924 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla spotřebitelské chování * spotřebitelské chování - psychologické aspekty * neuromarketing Forma, žánr monografie Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 658.8:159.91 , 159.9 , 366.1 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 366 - Ochrana spotřebitele Druh dok. KNIHY Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1