Počet záznamů: 1
Marketing management II
kniha
Slabá, Marie, 1980- - Autor
1. vyd. - České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická, 2012 - 1 CD-ROM : barev. ; 12 cm
ISBN 978-80-87278-74-1
Švejdová, Gabriela - Autor
marketingový management mezinárodní marketing
učebnice vysokých škol CD-ROMSignatura CDK 527 Údaje o názvu Marketing management II [elektronický zdroj] : studijní opora pro kombinované studium : bakalářský studijní program / Marie Slabá, Gabriela Švejdová Záhlaví-jméno Slabá, Marie, 1980- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická, 2012 Fyz.popis 1 CD-ROM : barev. ; 12 cm ISBN 978-80-87278-74-1 Číslo nár. bibl. cnb002341146 Poznámky Název z titulní obrazovky; označení vyd. z tiráže Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Dal.odpovědnost Švejdová, Gabriela (Autor)
Předmět.hesla marketingový management * mezinárodní marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * CD-ROM Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005 , 658.8:339.564 , (07) , (0.034.44) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. ELEKTRONICKÉ ZDROJE Načítání…
Počet záznamů: 1