Počet záznamů: 1  

Marketing management II

  1. kniha

    kniha


     Slabá, Marie, 1980- - Autor
    1. vyd. - České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická, 2012 - 1 CD-ROM : barev. ; 12 cm
    ISBN 978-80-87278-74-1
      Švejdová, Gabriela - Autor
     marketingový management  mezinárodní marketing
     učebnice vysokých škol  CD-ROM
    SignaturaCDK 527
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( region )jen prezenčněCDK 527 P   

    Údaje o názvuMarketing management II [elektronický zdroj] : studijní opora pro kombinované studium : bakalářský studijní program / Marie Slabá, Gabriela Švejdová
    Záhlaví-jméno Slabá, Marie, 1980- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeČeské Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická, 2012
    Fyz.popis1 CD-ROM : barev. ; 12 cm
    ISBN978-80-87278-74-1
    Číslo nár. bibl.cnb002341146
    PoznámkyNázev z titulní obrazovky; označení vyd. z tiráže
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Dal.odpovědnost Švejdová, Gabriela (Autor)
    Předmět.hesla marketingový management * mezinárodní marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * CD-ROM
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 658.8:005 , 658.8:339.564 , (07) , (0.034.44)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.ELEKTRONICKÉ ZDROJE
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.