Počet záznamů: 1
Matematická gramotnost ve výuce
Vyd. 1. - Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011 - 71 s. : il., mapy ; 21 cm
ISBN 978-80-86856-99-5 (brož.), ISBN 978-80-87000-97-7
Nemčíková, Katarína - Autor
matematika učivo základních škol matematická gramotnost
metodické příručkySignatura C 347.365 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Matematická gramotnost ve výuce : metodická příručka / [kolektiv autorů Katarína Nemčíková ... et al.] Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011 Fyz.popis 71 s. : il., mapy ; 21 cm ISBN 978-80-86856-99-5 (brož.) 978-80-87000-97-7 Číslo nár. bibl. cnb002344146 Poznámky 500 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Nemčíková, Katarína (Autor)
Předmět.hesla matematika * učivo základních škol * matematická gramotnost Forma, žánr metodické příručky Konspekt 51 - Matematika MDT 37.015.31:51 , 51 , 373.3.016 , (072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Výsledky mezinárodních výzkumů PISA a TIMSS dokládají výrazné zhoršení českých žáků v matematice. Jak by mohl učitel při hodinách matematiky postupovat, jaké metody práce a jaké úlohy pro žáky volit, aby se úroveň jejich matematické gramotnosti zvýšila? Odpověď je třeba hledat ve správném pochopení pojmu matematická gramotnost. Učitel matematiky by měl velmi dobře vědět, co se pod pojmem matematickágramotnost skrývá, jaké „matematické kompetence“ by měl u svých žáků rozvíjet. Na základě tohoto pochopení potom volí vhodnou vyučovací metodu a vhodné úlohy, které při vyučování bude využívat. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1