Počet záznamů: 1
Čtenářská gramotnost ve výuce
Vyd. 1. - Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011 - 65 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-86856-98-8 (brož.)
Altmanová, Jitka - Autor
čtenářská gramotnost čtenářství literární výchova předmětová didaktika
metodické příručkySignatura C 347.386 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Údaje o názvu Čtenářská gramotnost ve výuce : metodická příručka / [kolektiv autorů Jitka Altmanová ... et al.] Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011 Fyz.popis 65 s. ; 21 cm ISBN 978-80-86856-98-8 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002344145 Poznámky 500 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Altmanová, Jitka (Autor)
Předmět.hesla čtenářská gramotnost * čtenářství * literární výchova * předmětová didaktika Forma, žánr metodické příručky Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 028.1 , 82:37.016 , 37.016.026 , (072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Druh dok. KNIHY Rozvíjení čtenářské gramotnosti by mělo být jedním z hlavních cílů celého vzdělávacího procesu, žáci by si měli čtenářské dovednosti a návyky budovat už v raných fázích vzdělávání tak, aby na konci základní školy měli čtenářské dovednosti dobře zvládnuté a zvyky pevně zakořeněné. Na dalších vzdělávacích stupních je úlohou pedagogů obojí upevňovat, podporovat a rozvíjet některé složitější čtenářské dovednosti, které vyžadují rozvinuté abstraktní myšlení. Předkládaný soubor příkladů dobré praxe navazuje na příručku Gramotnosti ve vzdělávání, vydanou VÚP na podzim roku 2010. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1