Počet záznamů: 1
Teorie, management a marketing služeb
Hesková, Marie, 1948- - Autor
České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012 - 183 s. : il. (některé barev.) ; 25 cm
ISBN 978-80-87472-25-5 (brož.)
Vysokoškolská učebnice
ekonomika služeb
učebnice vysokých školSignatura S 33.396 Umístění Údaje o názvu Teorie, management a marketing služeb / Marie Hesková Záhlaví-jméno Hesková, Marie, 1948- (Autor) Vyd.údaje České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012 Fyz.popis 183 s. : il. (některé barev.) ; 25 cm ISBN 978-80-87472-25-5 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002359057 Edice/vedl.záhl. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Vysokoškolská učebnice Poznámky Terminologický slovník. 300 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Předmět.hesla ekonomika služeb Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 338.46 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Publikace se věnuje problematice služeb v průřezu od historie po nejnovější teorie. Je rozdělena do tří, vzájemně navazujících částí. První část se zabývá teoretickými východisky služeb a ekonomikou služeb. Klasifikace a postavení služeb v moderní ekonomice vytváří odrazový můstek pro správné pochopení souvislostí mezi manažerskými a marketingovými činnostmi v této oblasti. Druhá část publikace se zaměřuje na management služeb a jeho specifika. Pozornost je soustředěna na aktuální problémy související s kvalitou a managementem kvality, inovacemi ve službách a řízení lidského faktoru. Poslední část je věnována marketingu služeb se zvýrazněním moderních marketingových trendů a specifik marketingového mixu a brand managementu ve službách. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1