Počet záznamů: 1  

Teorie, management a marketing služeb

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Hesková, Marie, 1948- - Autor
    České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012 - 183 s. : il. (některé barev.) ; 25 cm
    ISBN 978-80-87472-25-5 (brož.)
    Vysokoškolská učebnice
     ekonomika služeb
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 33.396
    Umístění
    Teorie, management a marketing služeb
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( region )jen prezenčněS 33.396 P   

    Údaje o názvuTeorie, management a marketing služeb / Marie Hesková
    Záhlaví-jméno Hesková, Marie, 1948- (Autor)
    Vyd.údajeČeské Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012
    Fyz.popis183 s. : il. (některé barev.) ; 25 cm
    ISBN978-80-87472-25-5 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002359057
    Edice/vedl.záhl. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Vysokoškolská učebnice
    PoznámkyTerminologický slovník. 300 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla ekonomika služeb
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 338.46 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Teorie, management a marketing služeb
    Publikace se věnuje problematice služeb v průřezu od historie po nejnovější teorie. Je rozdělena do tří, vzájemně navazujících částí. První část se zabývá teoretickými východisky služeb a ekonomikou služeb. Klasifikace a postavení služeb v moderní ekonomice vytváří odrazový můstek pro správné pochopení souvislostí mezi manažerskými a marketingovými činnostmi v této oblasti. Druhá část publikace se zaměřuje na management služeb a jeho specifika. Pozornost je soustředěna na aktuální problémy související s kvalitou a managementem kvality, inovacemi ve službách a řízení lidského faktoru. Poslední část je věnována marketingu služeb se zvýrazněním moderních marketingových trendů a specifik marketingového mixu a brand managementu ve službách. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.