Počet záznamů: 1  

Děti se specifickými vývojovými poruchami učení a chování a násilí ve školním prostředí

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vašutová, Maria - Autor
    Vyd. 1. - Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta, 2008 - 274 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
    ISBN 978-80-7368-525-6 (váz.) :
    Spisy Filozofické fakulty Ostravské univerzity ;
     speciální pedagogika  specifické poruchy učení  poruchy chování  děti školního věku  šikana
     studie
    SignaturaC 348.453
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Děti se specifickými vývojovými poruchami učení a chování a násilí ve školním prostředí
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 348.453   

    Údaje o názvuDěti se specifickými vývojovými poruchami učení a chování a násilí ve školním prostředí / Maria Vašutová
    Záhlaví-jméno Vašutová, Maria (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeOstrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta, 2008
    Fyz.popis274 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
    ISBN978-80-7368-525-6 (váz.) : Kč 390,00
    Číslo nár. bibl.cnb001930286
    Edice/vedl.záhl. Ostravská univerzita. Filozofická fakulta. Spisy 179/2008
    Poznámky200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla speciální pedagogika * specifické poruchy učení * poruchy chování * děti školního věku * šikana
    Forma, žánr studie
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 376 , 616.89-008.43 , 616.89-008.447 , 316.346.32-053.5 , 364.636 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/200907/contents/nkc20091930286_1.pdf
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Děti se specifickými vývojovými poruchami učení a chování a násilí ve školním prostředí
    Práce je věnována tématu agresivity a šikany u dětí se specifickými vývojovými poruchami učení a chování. Je rozdělena do čtyř hlavních oddílů. Teoretická východiska předkládají souhrn základních informací týkajících se osobnostních specifik dětí a dospívajících a specifických vývojových poruch učení a chování (dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, ADHD) s důrazem na adaptační a adjustační problémy u těchto dětí. Dále jsou definovány pojmy související s agresí, agresivitou, formami agresivity, agresivním chováním a šikanováním. Zabýváme se i charakteristikou aktérů šikany a informujeme o následcích a prevenci šikanování. V práci jsou popsány výzkumné studie šikany v České republice i v zahraničí a výzkumy šikany u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Informujeme o možné intervenci proti šikaně. Následuje popis vlastního výzkumu v ostravských školách, jenž proběhl za pomoci Ostravského dotazníku k dětské šikaně u 634 respondentů. Obecným cílem práce je zmapovat výskyt šikany mezi dětmi, u nichž byla diagnostikována některá ze specifických vývojových poruch učení a chování, a dále zjistit zastoupení obětí, svědků a agresorů ve sledovaném jevu šikany u dětí se specifickými vývojovými poruchami učení a chování a u dětí bez těchto poruch. Analýza výsledků a shrnutí získaných dat je závěrečnou částí práce. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.