Počet záznamů: 1
Analýza školních vzdělávacích programů a vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice
Chaloupková, Soňa, 1982- - Autor
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 232 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-210-5646-6 (brož.)
mentálně postižené děti výchova a vzdělávání základní školy praktické vzdělávací programy vyučovací metody
Česko
monografieSignatura C 348.962 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Analýza školních vzdělávacích programů a vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice / Soňa Chaloupková Záhlaví-jméno Chaloupková, Soňa, 1982- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, 2011 Fyz.popis 232 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-210-5646-6 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002342581 Poznámky Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 200 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla mentálně postižené děti - Česko * výchova a vzdělávání - Česko * základní školy praktické - Česko * vzdělávací programy - Česko * vyučovací metody - Česko * Česko Forma, žánr monografie Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 316.344.6-056.36-053.2 , 376 , 373.3-056.36 , 37.091.214 , 37.091.3 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY Monografie je zaměřena na analýzu vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice, se zaměřením na vyučovací metody, formy a prostředky. Teoretická část monografie charakterizuje mentální postižení a přístupy ke vzdělávání žáků s mentálním postižením z teoretického hlediska. Empirická část monografie obsahuje dva výzkumné projekty. První výzkumný projekt je zaměřen na analýzu školních vzdělávacích programů v základních školách praktických v Jihomoravském kraji. Cílem druhého výzkumného projektu je analýza vyučovacího procesu v základních školách praktických v České republice. Součástí jsou také doporučení pro speciálněpedagogickou teorii a praxi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1