Počet záznamů: 1
Gálik, Stanislav, 1986- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 95 s., [12] s. obr. příl. : il. (převážně barev.) ; 24 cm
ISBN 978-80-247-4247-2 (brož.)
Psyché
persuaze psychologie prodeje manipulace (psychologie)
příručkySignatura C 350.276 Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace Údaje o názvu Psychologie přesvědčování / Stanislav Gálík Záhlaví-jméno Gálik, Stanislav, 1986- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2012 Fyz.popis 95 s., [12] s. obr. příl. : il. (převážně barev.) ; 24 cm ISBN 978-80-247-4247-2 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002416237 Edice Psyché (Grada) Poznámky Na obálce nad názvem: Buy this book Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla persuaze * psychologie prodeje * manipulace (psychologie) Forma, žánr příručky Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 316.776.33 , 658.8:005.32 , 316.628 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.77 - Interpersonální komunikace Druh dok. KNIHY Kniha přináší nejnovější poznatky z oblasti psychologie přesvědčování, ovlivňování a manipulace. Profesionálům i studentům oborů psychologie, marketingu a managementu poskytuje přehled o aktuálních trendech, o nových komunikačních prostředcích a metodách. Autor je předním odborníkem na přesvědčovací techniky, manipulaci a nákupní chování. Poutavým způsobem popisuje vědecké pozadí nejzajímavějších fenoménů oboru včetně etických otázek. Tato publikace patří do rukou všem lidem se zájmem o psychologii, reklamu, propagaci, média a obchod, které neuspokojují pouhé teoretické úvahy, ale kteří chtějí vědět, jak přesvědčování skutečně funguje; najdou zde konkrétní příklady a přímé odkazy na praktické aplikace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1