Počet záznamů: 1
Chování podnikatelských subjektů na trhu a jeho vnímání zákazníkem
1. vyd. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2012 - 105 s. : il., mapy ; 21 cm
ISBN 978-80-261-0171-0 (brož.)
Čechurová, Lenka - Editor - Autor
marketing manažerská etika řízení vztahů se zákazníky
sborníkySignatura C 351.161 Umístění Údaje o názvu Chování podnikatelských subjektů na trhu a jeho vnímání zákazníkem : sborník příspěvků / Lenka Čechurová (ed.) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2012 Fyz.popis 105 s. : il., mapy ; 21 cm ISBN 978-80-261-0171-0 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002435727 Poznámky Na obálce nad názvem: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni. 70 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Čechurová, Lenka (Editor) (Autor)
Dal.odpovědnost Západočeská univerzita. Ekonomická fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla marketing * manažerská etika * řízení vztahů se zákazníky Forma, žánr sborníky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , 17:658 , 005.346 , (062.552) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1