Počet záznamů: 1  

Obchodní podnikání ve 21. století

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Mulačová, Věra, 1951- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2013 - 520 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-4780-4 (váz.)
    Finanční řízení
      Mulač, Petr - Autor
    21. století
     obchod  vnitřní obchod  zahraniční obchod  obchodní podniky  podnikový management
     kolektivní monografie
    SignaturaC 352.641
    Umístění 339.3 - Vnitřní obchod
    Obchodní podnikání ve 21. století
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 352.641 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 352.641   

    Údaje o názvuObchodní podnikání ve 21. století / Věra Mulačová, Petr Mulač a kolektiv
    Záhlaví-jméno Mulačová, Věra, 1951- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2013
    Fyz.popis520 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4780-4 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb002468257
    Edice Finanční řízení
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Mulač, Petr (Autor)
    Předmět.hesla 21. století * obchod - 21. století * vnitřní obchod - 21. století * zahraniční obchod - 21. století * obchodní podniky - 21. století * podnikový management - 21. století
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt339 - Obchod
    MDT 339 , 339.3 , 339.5 , 334.711 , 658 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru339.3 - Vnitřní obchod
    Druh dok.KNIHY
    Obchodní podnikání ve 21. století
    Publikace seznamuje se základními pojmy a souvislostmi z oblasti obchodu, vymezuje postavení obchodních firem na trhu a nastiňuje aktuální trendy předpokládaného vývoje. Zaměřuje se na klíčové oblasti managementu obchodních firem, tj. územní strategii, ekonomické i technické aspekty výstavby obchodních jednotek, marketing, finanční řízení, obchodní logistiku specifické manažerské funkce v obchodě a řízení provozu obchodních firem. Velký důraz je kladen na pochopení role spotřebitele. Závěrečnou část tvoří problematika obchodování na zahraničních trzích. Kromě teoretického výkladu obsahuje informace z praxe. Text je prokládán tabulkami a grafy, každá kapitola je zakončena případovou studií nebo příkladem z praxe. Otázky a úkoly na konci kapitol prověří, zda čtenář správně pochopil výklad a přimějí ho přemýšlet o problematice komplexně a v souvislostech. Publikace zaplňuje mezeru na trhu a je jedinečná z hlediska aktuálnosti a ucelenosti zpracovávané problematiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.