Počet záznamů: 1  

Žáci potřebují přemýšlet

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Krejčová, Lenka - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2013 - 174 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-0496-1 (brož.)
     poznávání  myšlení  učení  kognitivní psychologie  myšlení dítěte  kompetence k učení
     monografie
    SignaturaC 353.137
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Žáci potřebují přemýšlet
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 353.137   

    Údaje o názvuŽáci potřebují přemýšlet : co pro to mohou udělat jejich učitelé / Lenka Krejčová
    Záhlaví-jméno Krejčová, Lenka (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2013
    Fyz.popis174 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-262-0496-1 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002469688
    PoznámkyTerminologické slovníky
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla poznávání * myšlení * učení * kognitivní psychologie * myšlení dítěte * kompetence k učení
    Forma, žánr monografie
    Konspekt159.95 - Vyšší duševní procesy
    MDT (048.8) , 159.95 , 159.955 , 159.953.5 , 159.95:165.194 , 159.922.72 , 37.037
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Druh dok.KNIHY
    Žáci potřebují přemýšlet
    Kvůli velkému množství informací, které je třeba se v současné době naučit, ztrácíme čas na přemýšlení. Nastává paradoxní situace – zatímco dospívající jsou vývojově připravení na řešení problémů, odhalování souvislostí a kladení otázek, ve škole se musí naučit takové množství faktů, že se celé učení promění v memorování, kdy jediným aktivním psychickým procesem je mechanická paměť. Kniha vychází teoretických přístupů pedagogické, kognitivní i obecné psychologie, které propojuje se současnou pedagogickou praxí. Poukazuje na to, jak teorie, kterou mnohdy pokládáme za suché a nezáživné, významně ovlivňují způsob praktické práce s dospívajícími. Text doplňují případové studie, konkrétní příklady z praxe i představení některých metod a přístupů, které se cíleně věnují rozvoji poznávání dětí a dospívajících a mohou představovat inspiraci pro jejich vychovatele. Knihu využijí učitelé druhého stupně základních škol, učitelé středních škol i osmiletých gymnázií, rodiče a další vychovatelé dospívajících, poradenští pracovníci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.