Počet záznamů: 1
Jak motivovat žáky ve fyzice se zaměřením na nadané
Trna, Josef, 1954-2017 - Autor
1. vyd. - Brno : Paido : Masarykova univerzita, 2012 - 109 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-7315-238-3 (Paido : brož.), ISBN 978-80-210-6150-7 (Masarykova univerzita : brož.)
fyzika předmětová didaktika vyučovací metody motivace žáci talentovaní žáci
monografieSignatura C 353.523 Umístění 53 - Fyzika. Teoretická fyzika Údaje o názvu Jak motivovat žáky ve fyzice se zaměřením na nadané / Josef Trna Záhlaví-jméno Trna, Josef, 1954-2017 (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Paido : Masarykova univerzita, 2012 Fyz.popis 109 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7315-238-3 (Paido : brož.) 978-80-210-6150-7 (Masarykova univerzita : brož.) Číslo nár. bibl. cnb002463909 Poznámky 300 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla fyzika * předmětová didaktika * vyučovací metody * motivace * žáci * talentovaní žáci Forma, žánr monografie Konspekt 53 - Fyzika MDT 53 , 37.016.026 , 37.091.3 , 159.947.5 , 373.3.011.3-052 , 373.3.011.3-052-056.45 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 53 - Fyzika. Teoretická fyzika Druh dok. KNIHY Kniha prezentuje výsledky dlouhodobého výzkumu poznávací motivace ve fyzikálním a přírodovědném vzdělávání se zaměřením na nadané žáky. Náš teoretický, empirický a konstrukční výzkum vede k závěru, že rozvoj žáků významně závisí na jejich motivaci, zejména poznávací motivaci. Jádro knihy jsou dvě sady poznávacích motivačních výukových technik jak motivovat žáky se zaměřením na nadané. Všechny prezentované poznávací motivační výukové techniky s konkrétními příklady obsahují část zaměřenou na nadané žáky. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1