Počet záznamů: 1
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2014 - 289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm
ISBN 978-80-247-4843-6 (váz.)
Expert
marketing marketingová komunikace psychologie reklamy emoce
kolektivní monografieSignatura C 355.919 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2014 Fyz.popis 289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm ISBN 978-80-247-4843-6 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb002539102 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Jazyková pozn. České a anglické resumé Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * psychologie reklamy * emoce Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8 , 658.8:316.77 , 159.98:659.1 , 159.942 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1