Počet záznamů: 1
Goldstein, Noah J. - Autor
1. vyd. - Brno : BizBooks, 2014 - 240 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-265-0259-3 (brož.)
Martin, Steve J. - Autor Cialdini, Robert B., - Autor
persuaze rozhodování komunikační dovednosti sociální interakce
příručkySignatura C 359.079 Umístění 316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj Údaje o názvu 50 tajemství přesvědčování / Noah J. Goldstein, Steve J. Martin a Robert B. Cialdini ; [překlad Vít Prokůpek] Variantní názvy Padesát tajemství přesvědčování Záhlaví-jméno Goldstein, Noah J. (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : BizBooks, 2014 Fyz.popis 240 s. ; 21 cm ISBN 978-80-265-0259-3 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002608084 Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Originál Yes! Dal.odpovědnost Martin, Steve J. (Autor)
Cialdini, Robert B., 1945- (Autor)
Předmět.hesla persuaze * rozhodování * komunikační dovednosti * sociální interakce Forma, žánr příručky Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 316.776.33 , 159.955.5 , 316.77:81'42 , 316.454.54 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj Druh dok. KNIHY Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné. Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie fungují v různém kontextu. Zaměřují se nejen na pracoviště, ale také na osobní interakce – v roli rodiče, souseda nebo kamaráda. Rady, které poskytují, jsou praktické, orientované na činy, etické a snadno proveditelné. Dozvíte se: - která kancelářská pomůcka vám zajistí větší přesvědčivost - proč by se restaurace měly zbavit košíků s bonbóny - jak si jednoduchou otázkou zajistíte dramaticky vyšší podporu svých myšlenek - jaké skryté riziko hrozí nejchytřejšímu člověku v místnosti - jakou roli hraje v přesvědčování kofein Pokud se do tématu budete chtít ponořit hlouběji, doporučujeme vám knihu Roberta Cialdiniho Vliv: síla přesvědčování a manipulace. Autor v ní mnohem podrobněji popisuje šest základních principů společenského vlivu, kterými jsou reciprocita, stálost, sociální vliv, sympatie, autorita a nedostatek. O autorech Dr. Noah J. Goldstein působí jako pedagog na The University of Chicago Graduate School of Business. Jeho vědecký výzkum a texty byly publikovány v mnoha předních časopisech věnovaných psychologii a podnikání. Steve J. Martin je ředitelem společnosti Influence at Work (Spojené království) a poskytuje trénink a poradenské služby založené na strategiích popsaných v knize. Dr. Robert B. Cialdini je profesorem psychologie a marketingu na Arizona State University. Je nejcitovanějším expertem na světě v oblasti ovlivňování a přesvědčování a autorem průkopnické knihy Vliv, které se prodalo přes milion kusů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1