Počet záznamů: 1  

Marketing a řízení


  1.  Zober, Martin - Autor
    1. vyd. - Praha : SNTL, 1968 - 424, [1] s. ; 8°
    Řada ekonomické literatury
      Baudyš, Adolf - Překladatel
     marketingový management
     příručky
    SignaturaC 66.338
    Umístění
    Marketing a řízení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 66.338   

    Info*RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Údaje o názvuMarketing a řízení : určeno [také] stud. vys. škol ekon. směru / Martin Zober ; z angl. orig. ... přel. Adolf Baudyš a kol.
    Záhlaví-jméno Zober, Martin (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : SNTL, 1968 (Čes. Těšín : Tisk 3)
    Fyz.popis424, [1] s. ; 8°
    Číslo nár. bibl.cnb000448855
    Edice Řada ekonomické literatury
    PoznámkyS tb. a grafy v textu. Obálka a vazba: Miroslav Houska. 7200 výt.. Přehledy lit.. Pozn.. Odkazy na lit.. Věcný rejstřík
    OriginálMarketing Management
    Dal.odpovědnost Baudyš, Adolf (Překladatel)
    Předmět.hesla marketingový management
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Marketing a řízení
    Úkolem knihy je informovat národohospodářské pracovníky o tom, jak řídit výrobu a odbyt podle potřeb trhu. Ve čtyřech částech věnuje pozornost podstatě marketingu jako metodě řízení, oblasti marketingových problémů (tj. vývojivýrobků, odbytovým cestám, cenám, propagaci), metodám jejich řešení (analýze distribučních nákladů, operační analýze, psychologii chování a teorii marketingu) a otázkám organizace marketingu. Práce poslouží i jako zdroj poučenío metodách a postupech použitelných v kterékoliv oblasti ekonomické analýzy a řízení. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.