Počet záznamů: 1  

Média a my

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Ježek, Vlastimil, 1963- - Autor
    1. vyd. - V Praze : Akademie múzických umění, 2014 - 145 s. ; 20 cm
    ISBN 978-80-7331-304-3 (brož.)
    Management umění - umění managementu ;
      Jirák, Jan, - Autor
     masmédia  masmédia
     učebnice vysokých škol
    SignaturaC 359.417
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Média a my
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.417   

    Údaje o názvuMédia a my / Vlastimil Ježek, Jan Jirák
    Záhlaví-jméno Ježek, Vlastimil, 1963- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeV Praze : Akademie múzických umění, 2014
    Fyz.popis145 s. ; 20 cm
    ISBN978-80-7331-304-3 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002624491
    Edice Management umění - umění managementu ; 4
    PoznámkyNa obálce nad názvem: Akademie múzických umění v Praze, Divadelní fakulta, katedra produkce
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Jirák, Jan, 1958- (Autor)
    Dal.odpovědnost Akademie múzických umění v Praze. Katedra produkce (Jiná role)
    Předmět.hesla masmédia * masmédia - Česko
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 316.774 , (437.3) , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Druh dok.KNIHY
    Média a my
    Média a my - Vlastimil Ježek, Jan Jirák. Publikace Média a my je pokusem mediálně zkušených autorů Jana Jiráka a Vlastimila Ježka předat své dlouholeté a mnohovrstevnaté znalosti z oblasti mediální teorie i praxe tak, aby zůstala zachována odborná erudice textu, který má mít současně propedeutický charakter, a přitom vycházet vstříc potřebám a zájmům uměleckého oboru. Autoři se důsledně snaží dokládat teoretické pojmy a tvrzení konkrétními příklady z praxe. Text, členěný do šesti kapitol, vymezuje pojem média, včetně jejich role a funkce ve společnosti. Průřezově se věnuje vybraným momentům z historie médií, které autoři považují za určující pro dnešní podobu mediální komunikace. Charakterizuje mediální komunikaci se zvláštním zřetelem ke vztahu médií a kultury a nabízí průřez stěžejními českými kulturními, respektive divadelními periodiky a weby, nechybí ani charakteristika práce s médii z pohledu marketingu. Závěrem autoři shrnují své zkušenosti s tím, jak vstupovat do vztahu s médii a jak s nimi komunikovat, aby sloužila jako partner anebo nástroj. Praktickým doplňkem je seznam pečlivě vybrané doporučené literatury a ucelený přehled pramenů ke studiu médií a mediální legislativy České republiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.