Počet záznamů: 1  

Rozummění


  1. Vyd. 2. - Praha : Kher, 2013 [i.e. 2014] - 238 s. : il., portréty ; 15 x 22 cm
    ISBN 978-80-87780-07-7 (brož.)
      Houdek, Lukáš, - Autor - Editor   Patočková, Radka, - Autor - Editor
     romská literatura  literatura pro děti a mládež  romští spisovatelé  romské děti  vzdělávací projekty  multikulturní výchova
     metodické příručky
    SignaturaC 359.280
    Umístění 821.1 - Indoevropská literatura. Nevyčleněné evropské literatury
    Rozummění
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.280   

    Údaje o názvuRozummění : literatura Romů ve výuce (nejen) romských žáků / [editoři, autoři textů Lukáš Houdek, Radka Patočková]
    Část názvuLiteratura Romů ve výuce (nejen) romských žáků
    Rozum mění
    Údaje o vydáníVyd. 2.
    Vyd.údajePraha : Kher, 2013 [i.e. 2014]
    Fyz.popis238 s. : il., portréty ; 15 x 22 cm
    ISBN978-80-87780-07-7 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002623951
    Poznámky"Publikace vychází jako e-kniha a je zdarma ke stažení na www.kher.cz, stejně jako audia a videa doplňující publikaci."--Rub tit. s.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Jazyková pozn.Část. souběžný romský text
    Dal.odpovědnost Houdek, Lukáš, 1984- (Autor) (Editor)
    Patočková, Radka, 1981- (Autor) (Editor)
    Předmět.hesla romská literatura - Česko * literatura pro děti a mládež - Česko * romští spisovatelé - Česko * romské děti * vzdělávací projekty * multikulturní výchova
    Forma, žánr metodické příručky
    Konspekt821.09 - Literatura v různých jazycích (o ní)
    MDT 821(=214.58) , 82-93 , 821(=214.58)-051 , (=214.58)-053.2 , 37.014.542 , 316.72/.75:37.035 , (437.3) , (072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština ; romština
    URL Online verze Audionahrávka ke knize: Videonahrávka ke knize: Videonahrávka ke knize: Metodiky ke knize:
    Ve volném výběru821.1 - Indoevropská literatura. Nevyčleněné evropské literatury
    Druh dok.KNIHY
    Rozummění
    Kniha reaguje na absenci romské literární tvorby ve výuce na českých školách a upozorňuje především na možnosti, které její zařazení do výuky (nejen) romských žáků může nabízet. Publikace také představuje pedagogům, jakým způsobem mohou ve svých hodinách pracovat s romštinou, přestože dnes již většina romských dětí z mnoha důvodů romsky nehovoří. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.