Počet záznamů: 1
Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele
Soukal, Ivan, 1983- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2014 - 158 s. : il., 1 mapa ; 21 cm
ISBN 978-80-247-5465-9
Draessler, Jan, - Autor
bankovní služby bankovní služby asymetrické informace
monografieSignatura C 360.309 Umístění 336.71 - Banky Údaje o názvu Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele / Ivan Soukal, Jan Draessler Záhlaví-jméno Soukal, Ivan, 1983- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2014 Fyz.popis 158 s. : il., 1 mapa ; 21 cm ISBN 978-80-247-5465-9 Číslo nár. bibl. cnb002650864 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. České a anglické resumé Dal.odpovědnost Draessler, Jan, 1971- (Autor)
Předmět.hesla bankovní služby - země Evropské unie * bankovní služby - Česko * asymetrické informace Forma, žánr monografie Konspekt 336.7 - Finance MDT 336.717 , 330.101 , (4) , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 336.71 - Banky Druh dok. KNIHY Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1