Počet záznamů: 1
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Autor
3., aktualiz. a dopl. vyd. - Praha : Grada, 2010 - 208 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-3492-7
Marketing
Mikeš, Jiří, - Autor
reklama a propagace reklamní strategie marketingová komunikace
příručkySignatura C 361.564 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš Část názvu Jak dělat reklamu Název na hřbetu Reklama - jak dělat reklamu Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Údaje o vydání 3., aktualiz. a dopl. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2010 Fyz.popis 208 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-3492-7 Číslo nár. bibl. cnb002131557 Edice Marketing (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Mikeš, Jiří, 1942- (Autor)
Předmět.hesla reklama a propagace * reklamní strategie * marketingová komunikace Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 , 659.113 , 658.8:316.77 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201012/contents/nkc20102131557_1.pdf Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1