Počet záznamů: 1
Teorie, management a marketing služeb
Hesková, Marie, 1948- - Autor
2., přeprac. a dopl. vyd. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2015 - 182 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-87472-80-4
Vysokoškolská učebnice
služby ekonomika služeb management marketing
učebnice vysokých školSignatura S 33.586 Umístění Údaje o názvu Teorie, management a marketing služeb / Marie Hesková Záhlaví-jméno Hesková, Marie, 1948- (Autor) Údaje o vydání 2., přeprac. a dopl. vyd. Vyd.údaje České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2015 Fyz.popis 182 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-87472-80-4 Číslo nár. bibl. cnb002652647 Edice/vedl.záhl. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Vysokoškolská učebnice Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Vysoká škola evropských a regionálních studií (Jiná role)
Předmět.hesla služby * ekonomika služeb * management * marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 338.46 , 005 , 658.8 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Publikace poskytuje informace a poznatky pro základní orientaci v teorii služeb, ekonomice služeb, managementu a marketingu služeb a postavení služeb v moderní ekonomice. Teoretické aspekty výkladu jsou doprovázeny četnými příklady, které mají sloužit jednak k pochopení prezentovaných jevů či pro inspiraci v případném vlastním podnikání v oblasti služeb. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1