Počet záznamů: 1
Jarkovská, Lucie, 1978- - Autor
Vydání první - 255 stran ; 20 cm
ISBN 978-80-262-0792-4
Lišková, Kateřina, - Autor Obrovská, Jana - Autor Souralová, Adéla, - Autor
21. století 2011-2020
etnicita školy děti imigrantů děti cizinců sociální integrace integrovaná výchova a vzdělávání etnografický výzkum
kolektivní monografieSignatura C 362.318 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Etnická rozmanitost ve škole : stejnost v různosti / Lucie Jarkovská, Kateřina Lišková, Jana Obrovská, Adéla Souralová Záhlaví-jméno Jarkovská, Lucie, 1978- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Portál, 2015 Fyz.popis 255 stran ; 20 cm ISBN 978-80-262-0792-4 Číslo nár. bibl. cnb002662215 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstříky Dal.odpovědnost Lišková, Kateřina, 1976- (Autor)
Obrovská, Jana (Autor)
Souralová, Adéla, 1984- (Autor)
Předmět.hesla 21. století * 2011-2020 * etnicita - Česko * školy - Česko - 21. století * děti imigrantů - Česko - 21. století * děti cizinců - Česko - 21. století * sociální integrace - Česko - 21. století * integrovaná výchova a vzdělávání - Česko - 21. století * etnografický výzkum - Česko - 2011-2020 Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 373/378 , 316.346.32-053.2-054.7 , 39:001.891 , 37.043.2 , 364-786 , 316.346.32-053.2-054.6 , (437.3) , 316.347 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Kniha se komplexně zabývá problematikou vzdělávání žáků migrantů a žáků z etnických menšin. Všímá si přitom role všech relevantních aktérů a postupuje při prozkoumání vztahu mezi etnicitou a vzděláváním od makrosociální úrovně reprezentované např. vzdělávacími politikami až po mikrosociologickou rovinu studia každodennosti v etnicky různorodých třídních kolektivech. V úvodu kniha čtenáře seznamuje s klíčovými pojmy a koncepty (vzdělávací, migrační a reprodukční strategie) a nabízí exkurz do vymezení etnicity jako analytické a empirické kategorie, která může být ve školním prostředí zkoumána pomocí etnografických metod. Následuje kontextualizace tématu skrze uvedení do historických proměn migrace do československého a českého prostředí. Jednotlivé kapitoly pokrývají všechny relevantní oblasti zkoumané problematiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1