Počet záznamů: 1  

Strategie modrého oceánu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kim, W. Chan - Autor
    Vydání 2. rozšířené a aktualizované - 283 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN 978-80-7261-295-6
      Mauborgne, Renée - Autor   Grusová, Irena - Překladatel   Somogyi, Petr - Překladatel
     segmentace trhu  strategický management  inovace  konkurenceschopnost
     monografie
    SignaturaC 364.208
    Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Strategie modrého oceánu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 364.208   

    Unifikovaný název Blue ocean strategy. How to create uncontested market and make competition irrelevant. Česky
    Údaje o názvuStrategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim / Renée Mauborgne ; z anglického originálu Blue ocean strategy. How to create uncontested market and make competition irrelevant ... přeložili Irena Grusová a Petr Somogyi
    Záhlaví-jméno Kim, W. Chan (Autor)
    Údaje o vydáníVydání 2. rozšířené a aktualizované
    NakladatelPraha : Management Press, 2015
    Fyz.popis283 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-7261-295-6
    Číslo nár. bibl.cnb002744033
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Mauborgne, Renée (Autor)
    Grusová, Irena (Překladatel)
    Somogyi, Petr (Překladatel)
    Předmět.hesla segmentace trhu * strategický management * inovace * konkurenceschopnost
    Forma, žánr monografie
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005.21 , 001.895 , 005.332.4 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Druh dok.KNIHY
    Strategie modrého oceánu
    NEBOJUJTE S KONKURENTY – VYŘAĎTE JE ZE HRY Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů. Výsledkem takového přístupu jsou v dnešních podmínkách, kdy jednotlivá odvětví jsou doslova přeplněna konkurenty a kdy jejich nabídka vysoko převyšuje poptávku, „rudé oceány“, v jejich krvavých vodách mezi sebou tito soupeři zápasí o neustále se zmenšující ziskový potenciál. Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové vystavuje pochybám vše, co bylo až dosud považováno za předpoklad strategického úspěchu. Tvrdí, že ačkoli většina firem se vrhá do „rudých oceánů“ líté konkurence, pravděpodobnost, že by jim taková strategie mohla zajistit budoucí ziskový růst, je dnes stále menší a menší. Ačkoli autoři vycházejí z důkladného studia více než 150 „strategických tahů“, k nimž došlo během více než sta let ve třiceti odvětvích. Dokazují, že základem úspěchu vůdčích firem zítřka nebudou vítězné střety s konkurenty, ale vytváření „modrých oceánů“ svrchovaného tržního prostoru zralého pro další růst. Takové strategické tahy – autoři je označují jako „hodnotové inovace“ – vytvářejí skokové přírůstky jak pro firmu, tak pro její zákazníky, vyřazují konkurenty ze hry a podněcují a uvolňují novou poptávku. Kniha Strategie modrého oceánu přináší systematický přístup, jenž umožňuje minimalizovat význam konkurenčních firem a odkázat je do „postavení mimo hru“. V knize, která od základu mění tradiční pohled na strategii, autoři předkládají prověřené systémové rámce, analytické nástroje a principy umožňující úspěšné zformulování a realizaci strategií modrého oceánu – úspěšné vytváření a využívání „modrých oceánů“ příležitostí. Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové, která fakticky převrací tradiční myšlenkové pojetí strategie, tak načrtává spolehlivou mapu „nové smělé cesty k budoucím podnikatelským vítězstvím“. Druhé aktualizované a rozšířené vydání obsahuje nový úvod autorů, dvě nové kapitoly a další z nich jsou rozšířeny o nové poznatky. Nové kapitoly jsou obohaceny například o problematiku sladění systému aktivit organizace tak, aby v praxi vznikla udržitelná strategie modrého oceánu, o to, jak v průběhu času obnovovat modré oceány, protože po určité době firmy modrý oceán napodobí a udělají z něj oceán rudý, a v neposlední řadě o deset nejobvyklejších pastí rudého oceánu, které drží firmy v rudých vodách, i když chtějí plout směrem k modré hladině. W. Chan Kim a Renée Mauborgne jsou profesory strategie a managementu na INSEAD, prestižním institutu ve Fontainebleau nedaleko Paříže. Oba autoři se rovněž podílejí na jeho řízení. Na seznamu 50 největších myslitelů World´s Top Management Gurus se umístili na druhém místě. Více o strategii modrého oceánu na www.blueoceanstrategy.com nebo na Twitter @BlueOceanStrtgy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.