Počet záznamů: 1
Standardy kvality péče o děti ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy a preventivně výchovné péče
Pacnerová, Helena - Autor
Vydání první - 57 stran : ilustrace ; 25 cm
ISBN 978-80-7481-138-8
výchovně-vzdělávací zařízení ústavní výchova ochranná výchova sociálně-právní ochrana dětí práva dětí normy a standardy
metodické příručkySignatura B 55.595 Umístění 364 - Sociální zabezpečení. Sociální pomoc Údaje o názvu Standardy kvality péče o děti ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy a preventivně výchovné péče / Helena Pacnerová a kol. Záhlaví-jméno Pacnerová, Helena (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2015 Fyz.popis 57 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-7481-138-8 Číslo nár. bibl. cnb002751070 Poznámky Částečně tištěno napříč. Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla výchovně-vzdělávací zařízení - Česko * ústavní výchova - Česko * ochranná výchova - Česko * sociálně-právní ochrana dětí - Česko * práva dětí - Česko * normy a standardy - Česko Forma, žánr metodické příručky Konspekt 364-1/-7 - Druhy sociální pomoci a služeb MDT 37.016 , 364-783.2-053.2 , 364-783.2:343.815 , 349.3-053.2 , 342.726-053.2 , 006 , (437.3) , (072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 364 - Sociální zabezpečení. Sociální pomoc Druh dok. KNIHY Účelem Standardů kvality je nastavení a udržení srovnatelné úrovně kvality poskytované péče v jednotlivých zařízeních napříč celou Českou republikou a zvyšování kvality péče o děti v zařízeních. Definují základní kritéria kvality péče a zároveň naznačují směr vývoje kvality poskytovaných služeb. Standardy odpovídají na otázku Jaká by měla péče v zařízeních být? Vycházejí z aktuálních vědeckých poznatků a poznatků z praxe. Jsou použitelné pro široké spektrum různých typů ústavních zařízení (dětský domov, dětský domov se školou, diagnostický ústav, výchovný ústav, střediska výchovné péče). Standardy nemají za cíl péči o děti unifikovat a učinit ji uniformní, „standardizovanou“ v obsahovém slova smyslu, nespecifikují tedy konkrétní výchovné metody a postupy. Svým nastavením a strukturou umožňují jednotlivým zařízením zvolit, vytvořit a rozvíjet svůj vlastní přístup péče o děti. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve ZlíněNačítání…
Počet záznamů: 1