Počet záznamů: 1  

Systémy managementu kvality

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Nenadál, Jaroslav, 1946- - Autor
    Vydání 1. - 302 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-7261-426-4
     management jakosti
     učebnice vysokých škol
    SignaturaC 367.184
    Umístění 005.6 - Management jakosti. Týmová práce
    Systémy managementu kvality
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 367.184 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 367.184   

    Údaje o názvuSystémy managementu kvality : co, proč a jak měřit? / Jaroslav Nenadál
    Záhlaví-jméno Nenadál, Jaroslav, 1946- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání 1.
    NakladatelPraha : Management Press, 2016
    Fyz.popis302 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-7261-426-4
    Číslo nár. bibl.cnb002793975
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla management jakosti
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt005 - Management. Řízení
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 005.6 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru005.6 - Management jakosti. Týmová práce
    Druh dok.KNIHY
    Systémy managementu kvality
    Aplikace principů moderního managementu kvality vyžaduje mnohá měření a monitorování, které nemají povahu tzv. technických měření, resp. Testování výrobků. Ukazuje se, že poctivý sběr a vyhodnocování dat u systémových měření je klíčovým předpokladem objektivního rozhodování o dalším strategickém směřování všech typů organizací. Bohužel, mnohé zkušenosti z praxe českých organizací ukazují i na některé zásadní nedostatky v metodologii systémových měření a využívání jejich výsledků jak vstupů pro další zlepšování, inovace a změny. Kniha popisuje provázanost jednotlivých měření v systémech managementu kvality na principy managementu kvality a zejména podává návod na to, jak jednotlivá měření v praxi realizovat. Přináší také rozbor požadavků na tato měření v revidované normě ISO 9001:2005. Všechna měření jsou rozdělena do tří skupin: měření v rámci zpětné vazby, měření výkonnosti a měření vyzrálosti systémů managementu. U každého z uvedených měření jsou vysvětleny klíčové pojmy, popsána všeobecně použitelná metodika a ilustrovány praktické ukázky, resp. Příklady dobré praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.