Počet záznamů: 1
Předpoklady japonské scéničnosti
Vostrá, Denisa, 1966- - Autor
Vydání první - 239 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 25 cm
ISBN 978-80-7437-125-7, ISBN 978-80-7331-358-6
Disk. Velká řada ;
estetika kultura rituály a obřady prostor (filozofie) prostor (architektura) japonská poezie divadlo
monografieSignatura C 367.395 Umístění 792 - Divadlo Údaje o názvu Předpoklady japonské scéničnosti / Denisa Vostrá Záhlaví-jméno Vostrá, Denisa, 1966- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel V Praze : KANT - Karel Kerlický pro AMU, 2015 Fyz.popis 239 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 25 cm ISBN 978-80-7437-125-7 Kč 240,00 978-80-7331-358-6 Číslo nár. bibl. cnb002775078 Edice Disk (KANT). Velká řada ; 34 Poznámky "Připravil Ústav teorie scénické tvorby Divadelní fakulty AMU"--Tiráž. Japonsko-český terminologický slovník. Chronologický přehled Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Anglické a německé resumé Dal.odpovědnost Akademie múzických umění v Praze. Ústav teorie scénické tvorby (Autor) (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla estetika - Japonsko * kultura - Japonsko * rituály a obřady - Japonsko * prostor (filozofie) - Japonsko * prostor (architektura) - Japonsko * japonská poezie * divadlo - Japonsko Forma, žánr monografie Konspekt 792 - Divadlo. Divadelní představení MDT 7.01:111.852 , 316.7 , 392/394 , 114 , 72.012.2/.9 , 821.521-1 , 792 , (520) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 792 - Divadlo Druh dok. KNIHY Vnímání krásy – vybrané japonské estetické koncepty / Obřad a scénování / Scénologie japonského prostoru k obývání / Energie slova v prostoru / Prostor a pohyb – síla tradic v japonském jevištním umění / Divadelní setkávání Japonska se Západem. Studie Denisy Vostré je z mnoha aspektů dílo pozoruhodné. Pro mne kromě jiného i proto, že jsem se dověděl řadu věcí, které jsem jen tušil, nebo o nichž jsem vůbec nevěděl, a tak objevil nové souvislosti: studie zařazuje a včleňuje japonské reálie –což znamená veškerý materiál japonského původu, o němž se v práci píše – do obecných divadelních souvislostí, které se týkají i současného divadla, jeho praxe a teorie. Autorka tak činí na principu scénologickém. Od prvních vět své práce dává tento základní pohled vědomě, argumentovaně a důsledně najevo. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1