Počet záznamů: 1
Lorenzová, Jitka, 1959- - Autor
Vydání první - 335 stran ; 19 cm
ISBN 978-80-7308-650-3
Humanitas ;
postmoderní společnost filozofie výchovy pedagogika učitelská profese
monografieSignatura C 368.232 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci / Jitka Lorenzová Záhlaví-jméno Lorenzová, Jitka, 1959- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2016 Fyz.popis 335 stran ; 19 cm ISBN 978-80-7308-650-3 Číslo nár. bibl. cnb002801704 Edice/vedl.záhl. Univerzita Karlova. Filozofická fakulta. Humanitas ; 9 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla postmoderní společnost * filozofie výchovy * pedagogika * učitelská profese Forma, žánr monografie Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 316.42"19/20" , 37.013.73 , 37.01 , 37.091.12 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Text se zabývá vybranými aspekty postmoderní situace ve vzdělávání. Pozornost je věnována filosoficko-etické perspektivě postmoderny, jež byla v pedagogice spojena s krystalizací nových, radikálně demokratických vzdělávacích perspektiv. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRNačítání…
Počet záznamů: 1