Počet záznamů: 1
Fair play
101 stran : barevné ilustrace ; 15 x 21 cm
ISBN 978-80-270-2733-0
21. století 2011-2020 2017
firmy řízení vztahů se zákazníky řízení vztahů se zákazníky ankety ankety
informační publikace srovnávací studieSignatura C 375.238 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Fair play : 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku 2017 Část názvu 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku 2017 Nakladatel [Praha] : KPMG Česká republika, s.r.o., [2017] Copyright ©2017 Fyz.popis 101 stran : barevné ilustrace ; 15 x 21 cm ISBN 978-80-270-2733-0 Číslo nár. bibl. cnb002937420 Poznámky Název z obálky Předmět.hesla 21. století * 2011-2020 * 2017 * firmy - Česko - 21. století * řízení vztahů se zákazníky - Česko - 21. století * řízení vztahů se zákazníky - Velká Británie - 21. století * ankety - Česko - 2011-2020 * ankety - Velká Británie - 2011-2020 Forma, žánr informační publikace * srovnávací studie Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.71 , 005.346 , 316.653 , (437.3) , (410) , (036) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Publikace přibližuje míru spokojenosti českých zákazníků s různými firmami v devíti oblastech (finanční služby, restaurace, volný čas atd.). Nechybějí zde ani základní informace o osmi úspěšných podnikatelských subjektech. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1