Počet záznamů: 1
Krejčová, Lenka - Autor - Editor
2., aktualizované vydání - 248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
ISBN 978-80-266-1219-3
Rádce pro rodiče a učitele
Hladíková, Zuzana, - Autor Šemberová, Kamila - Autor Balharová, Kamila - Autor
specifické poruchy učení dyslexie dysgrafie dysortografie speciální vzdělávací potřeby speciální pedagogika výchova a vzdělávání
příručkySignatura C 376.889 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie / Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová, Kamila Šemberová, Kamila Balharová Část názvu Dyslexie, dysgrafie, dysortografie Záhlaví-jméno Krejčová, Lenka (Autor) (Editor) Údaje o vydání 2., aktualizované vydání Nakladatel Brno : Edika, 2018 Fyz.popis 248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm ISBN 978-80-266-1219-3 Kč 249,00 Číslo nár. bibl. cnb002969988 Edice Rádce pro rodiče a učitele Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Hladíková, Zuzana, 1982- (Autor)
Šemberová, Kamila (Autor)
Balharová, Kamila (Autor)
Předmět.hesla specifické poruchy učení * dyslexie * dysgrafie * dysortografie * speciální vzdělávací potřeby * speciální pedagogika * výchova a vzdělávání Forma, žánr příručky Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 616.89-008.43 , 616.89-008.434.5 , 616.89-008.435 , 616.89-008.43:81'35 , 37.04 , 376 , 37.0 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY Publikace si klade za cíl přiblížit rodičům i starším žákům, v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení, do jakých oblastí školního i běžného každodenního života se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat a současně jak nalézt vhodné postupy a nástroje, které mohou napomoci, aby do učebního procesu SPU zasahovaly co nejméně. V úvodní části budou stručně vymezeny SPU, jichž se bude kniha týkat. Budou zmíněny základní symptomy, nejčastěji uváděné příčiny vzniku obtíží a související témata. Těžiště knihy bude spočívat v konkrétních doporučeních a námětech na postupy práce s dětmi i dospívajícími v domácím i školním prostředí, které je vhodné účinně využívat pro zmírnění SPU či jejich kompenzaci. Vybrané kapitoly se budou také stručně věnovat vysvětlení stávající legislativy a psychologických a speciálně pedagogických postupů, s nimiž se rodiče mohou setkat v poradenských zařízeních. Dále budou zaměřeny na způsoby práce v domácím prostředí, ale také při výuce ve škole, a to především v tom smyslu, aby rodiče chápali, co mohou očekávat od učitelů a co mohou pro své potomky žádat. Texty budou doplněny stručnými případovými studiemi a také konkrétními tipy na pracovní listy a další pomůcky, které lze při práci s dětmi a dospívajícími využít. Kniha je určena jak pro pedagogy, tak pro rodiče. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1