Počet záznamů: 1  

Nová strategie modrého oceánu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kim, W. Chan - Autor
    V nakladatelství Management Press vydání 1. - 264 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-7261-547-6
    Knihovna světového managementu
      Mauborgne, Renée - Autor   Somogyi, Petr - Překladatel
     segmentace trhu  strategický management  inovace  konkurenceschopnost
     monografie
    SignaturaC 379.670
    Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 06.12.2024)C 379.670   

    Údaje o názvuNová strategie modrého oceánu : pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst / W. Chan Kim, Renée Mauborgneová ; překlad: Petr Somogyi
    Záhlaví-jméno Kim, W. Chan (Autor)
    Údaje o vydáníV nakladatelství Management Press vydání 1.
    NakladatelPraha : Management Press, 2018
    Fyz.popis264 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-7261-547-6
    Číslo nár. bibl.cnb002995057
    Edice Knihovna světového managementu
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny?
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Mauborgne, Renée (Autor)
    Somogyi, Petr (Překladatel)
    Předmět.hesla segmentace trhu * strategický management * inovace * konkurenceschopnost
    Forma, žánr monografie
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 339.138.017 , 005.21 , 330.341.1 , 005.332.4 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Druh dok.KNIHY
    Nová strategie modrého oceánu
    Nová strategie modrého oceánu
    Nezáleží na tom, jestli pusobíte v malém start-upu, který se potýká s nedostatkem financních prostredku, v neziskové organizaci nebo ve velké a zavedené firme plné byrokratických prekážek. Kniha ukáže úplne každému, jak se vymanit z rudých oceánu nekonecného souperení a jak se posunout do modrých oceánu nevyužitého tržního prostoru a prudkého rustu. Svetove proslulí profesori W. Chan Kim a Renée Mauborgneová v roce 2005 navždy zmenili svet mezinárodního byznysu: jejich kniha Strategie modrého oceánu se držela v žebríccích nejprodávanejších knih po celém svete déle než 100 týdnu, prodalo se jí více než 3‚6 milionu výtisku a byla preložena do 44 jazyku. Predevším se ale stala pocátkem nové „revoluce“ v byznysu. Po více než deseti letech dalšího výzkumu pricházejí autori s dalším prukopnickým dílem, které opet muže výrazne ovlivnit podnikatelské myšlení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.