Počet záznamů: 1  

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kendíková, Jitka - Autor
    136 stran : ilustrace ; 30 cm
    ISBN 978-80-7496-305-6
    Dobrá škola
      Trousilová, Anna - Ilustrátor
     děti školního věku  speciální vzdělávací potřeby  rozvoj pozornosti  sociální dovednosti  sociální komunikace  emoce
     metodické příručky  pracovní listy
    SignaturaB 57.020
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Školák se speciálními vzdělávacími potřebami
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 57.020   

    Údaje o názvuŠkolák se speciálními vzdělávacími potřebami / Jitka Kendíková ; ilustrace: Anna Trousilová
    Záhlaví-jméno Kendíková, Jitka (Autor)
    NakladatelPraha : Raabe, [2017]
    Copyright©2017
    Fyz.popis136 stran : ilustrace ; 30 cm
    ISBN978-80-7496-305-6
    Číslo nár. bibl.cnb002893528
    Edice Dobrá škola
    PoznámkyObálkový podnázev: praktická příručka s pracovními listy a metodickými pokyny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Trousilová, Anna (Ilustrátor)
    Předmět.hesla děti školního věku * speciální vzdělávací potřeby * rozvoj pozornosti * sociální dovednosti * sociální komunikace * emoce
    Forma, žánr metodické příručky * pracovní listy
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 316.346.32-053.5 , 37.04 , 37.037 , 316.61 , 316.77 , 159.942 , (072) , (076.1)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Školák se speciálními vzdělávacími potřebami
    Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni. Příručka je určena pedagogům, učitelům i jejich asistentkám, poradenským pracovníkům, speciálním pedagogům a školním psychologům a také rodičům. V teoretickém úvodu připomíná legislativní rámec problematiky, definuje některé pojmy, nastiňuje možnosti spolupráce s odborníky a představuje nástroje vhodné pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Poskytuje také metodický návod, jak s publikací pracovat. Druhou část příručky tvoří pracovní listy přehledně rozdělené do osmi tematicky zpracovaných kapitol. Ty se zaměřují zejména na trénink pozornosti a paměti, sociálních dovedností a komunikace, orientaci v prostoru a čase nebo emocionální výchovu. Najdete zde ale i část věnovanou nadaným žákům. Pracovní listy jsou zajímavě výtvarně zpracovány. Jednotlivé kresby přinesou nejen poučení, ale díky umu ilustrátorky také pobaví. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.