Počet záznamů: 1
Hejný, Milan, 1936- - Autor
Třetí vydání - 232 stran : ilustrace ; 23 cm
ISBN 978-80-262-0901-0
PP : pedagogická praxe
Kuřina, František, - Autor
matematika předmětová didaktika konstruktivistická pedagogika
monografieSignatura C 386.554 Umístění 37.02 - Didaktika Údaje o názvu Dítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování / Milan Hejný, František Kuřina Záhlaví-jméno Hejný, Milan, 1936- (Autor) Údaje o vydání Třetí vydání Nakladatel Praha : Portál, 2015 Fyz.popis 232 stran : ilustrace ; 23 cm ISBN 978-80-262-0901-0 Číslo nár. bibl. cnb002692088 Edice Pedagogická praxe (Portál) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky Dal.odpovědnost Kuřina, František, 1932- (Autor)
Předmět.hesla matematika * předmětová didaktika * konstruktivistická pedagogika Forma, žánr monografie Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 51 , 37.016.026 , 37.013 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.02 - Didaktika Druh dok. KNIHY Jak překonat formalismus ve vyučování a vést žáky k porozumění učivu? Jakým způsobem si dítě konstruuje svůj obraz světa? Na tyto a další otázky hledají odpověď autoři s mnohaletou pedagogickou i výzkumnou zkušeností. Představují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje soudobé trendy v pedagogice i psychologii. Formulují zásady didaktického konstruktivismu a ilustrují je na vyučování matematice. Text je doplněn řadou příběhů z praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1